حزب پرو بال من شد!

  • Written by:

سالها پیش وقتی از یک جنگ رو در رو با گله های اسلامی سربلند بیرون آمدم یکی از سرپاسدارهایی که ادعای اطلاح طلبی هم داشت و هنوز هم از رده های بالای حکومت است گفت: “شما مارکسیستها خطری برای ما ندارید که بخواهیم با شما بجنگیم. جمهوری اسلامی بالهای شما را شکسته است و خیالمان راحت است و این نشان میدهد که حکومت ما در اقتدار است”

با اینکه این اراذل و اوباش اسلامی با همه وحشی گریهای بیمانندشان نتوانسته بودند اراده ی ما را در هم بشکنند، ولی این حرف او بسیار برایم دردناک آمد وهمچون خنجری به قلبم فرو رفت به طوریکه هر وقت دوستی شعر “پروبال ما شکستند و در قفس گشودند”، را زمزمه میکرد اشکهایم جاری میشد. و در آن سالهای سیاه مهر سکوتی سنگین بر لبهای من نقش بسته بود و تنها یک خشم عمیق نسبت به جانیان و فاشیستهای اسلامی و یک امید به آینده وداشتن یک دنیای بدور از نابرابری و تبعیض میتوانست من را سرپا نگاه دارد.

و امروز با تکیه بر حزب کمونیست کارگری، کمونیستها بزرگترین خطر برای جانیان اسلامی هستند و همانطور که حزب “پرو بال من” شد و مهر سکوت را از لبهایم باز کرد، هزاران کمونیست و انسان انقلابی دیگر نیز هستند که برای جنگیدن با حکومت سرمایه داران اسلامی لحظه ای درنگ نخواهند کرد و با در دست داشتن پرچم حزب تا برپایی یک دنیای بهتر و سوسیالیسم از پا نخواهند نشست. حزب برای مبارزات جاری در جامعه ایرا ن برنامه و نقشه عمل مشخصی دارد و اجازه نمیدهد بر هیچ گوشه ای از این مبارزات خاک بپاشند و آن را کمرنگ جلوه دهند.

رفقا در نبود چنین حزبی در انقلاب ۵۷ طبقه کارگر و انسانهای شریف و انقلابی شکست سخت و دردناکی را تجربه کردند و به سبب آن ضد انقلاب اسلامی توانست سرکوب خونینی براه بیاندازد وجان هزاران انسان شریف و انقلابی را گرفت. هرچند که نتوانست از تبعات انقلاب عظیمی که از سر گذرانده بود لحظه ای خلاصی یابد و در ادامه همان انقلاب ومبارزه ی بی امان رفقایمان امروز طبقه کارگر ایران و تمام مردم آزادیخواه در مبارزه شان برای نابودی دیکتاتوری اسلامی و در هم فرو ریختن بساط سرمایه حزب کمونیست کارگری را دارند. حزبی که عمال رنگانگ سرمایه از صدای آمریکا تا بی بی سی امکان انکار آن را ندارند و هر روز فعالین و کادر های حزبیمان به قسمتهای گود
استخر این مبارزه نزدیکتر میشوند و پرچم مبارزات جنبشهای اجتماعی را در دست میگیرند. و اینگونه است که حزبمان به سمت رهبری تمام مبارزات مردم آزادیخواه پیش میرود و ما شاهد آن هستیم که هر سال سالروز حزبمان را در فضایی کاملا متفاوت از سال پیش جشن میگیرییم و اجازه نمیدهیم مزدوران اسلامی خواب راحت داشته باشند و اقتدار نداشته شان را در هم شکسته ایم .

رفقا بیست و دومین سالروز تاسیس حزب کمونیست کارگری را صمیمانه به رهبری حزب و تمامی اعضا و همه ی دوستداران حزب تبریک میگویم و دستتان را میفشارم! به امید روزی که همه در کنار هم در این شادی شریک باشیم.
آبان ۹۲