كانال جديد، ابزاري مهم براي ارتباط و سازماندهي Featured

  • Written by:

satelite

همچنانکه خودتان نیز شاهدید  کانال جدید تریبونی است که هر روزه مردم بسیاری خصوصا از طریق برنامه های مستقیم با آن تماس گرفته و فریاد اعتراض خود را بلند کرده و آزادی و برابری را فریاد میزنند. از جمله در این برنامه ها هر روزه مردم  بسیاری از  کارگران شاغل و بیکار، معلمان، پرستاران، کارمندان، جوانان، زنان، معتادان و خانواده هایشان از بخش های مختلف مردم از شهرها و مناطق مختلف تماس میگیرند، از مشكلاتشان و از چه بايد كردهايشان ميگويند و رهنمودهاي عملي میخواهند. به عبارت روشن تر کانال جدید همچون شبکه ای ارتباطی بخش های مختلف جامعه را به هم مرتبط کرده و آنها را حول خواستهای واحدی متحد میکند. این نیرو را میتوان گرد کانال جدید جمع کرد و سازمان داد. در این رابطه توجه اعضا و فعالین حزب را به نکات زیر جلب میکنیم:

  ١- برنامه هاي كانال جديد را جمعي ببينيد و مباحث و راهكارها و كارزارهائی که از این کانال مطرح میشود را شما در جمع هايتان به بحث بگذاريد. اين مباحث  را به ميان دوستان و آشنایان خود ببريد و در هركجا كه هستيد تلاش كنيد كه اين راهكارها را به رهنمودهاي عملی براي سازماندهی اعتراض و مبارزه تبديل كنيد.

 ٢- نظرات و تجربيات خود را در اين زمينه براي ما بنويسيد تا بتوانیم آنها را در کانال جدید منعکس کنیم.

 ٣- مشخصات كانال جديد را بر در و دیوار بنویسید و در سطحي هرچه وسیعتری پخش كنيد تا هر كس كه تا كنون از وجود اين كانال مطلع نشده است به بيننده آن تبديل شود. اقوام، دوستان، همكاران، هم محله اي ها، هم دانشگاهي ها و همه آشنايانيان را از وجود اين كانال مطلع كنيد.

 ٤- براي كانال جديد خبر، گزارش، عكس و فيلم بفرستيد. اين كانال باید بيش از بيش صداي اعتراض كل جامعه باشد. بويژه اخبار و گزارشات شما به ما کمک میکند كه بطور موثرتري صداي اعتراض مردم را انعكاس دهيم و دخالت روزمره ای در اوضاع سياسی کشور داشته باشيم.

 ٥- شما ميتوانيد همكار و خبرنگار كانال جديد باشيد. ميتوانيد از اعتراضاتي كه در جامعه جریان دارد و صحنه هاي مختلف معيشت و زندگي مردم عكس و فيلم تهيه كنيد. ابزارهايي چون تلفنهاي همراه امكانات خوبي براي تهيه بهترين فيلم ها و گزارشات بدست ميدهد و خصوصا جوانان در اين عرصه ميتوانند بهترين همكاران كانال جديد باشند.

 ٦- كانال جديد امكان مناسبي براي شناخت بيشتر حزب كمونيست كارگري و ارتباط فعال با آن است.

 مشخصات کانال جدید:

تلويزيون ۲۴ ساعته کانال جديد

مشخصات ماهواره  هات برد :

فرکانس ١١۲۰۰

اف ای سی ٦ /۵

پلاریزاسیون عمودی

سیمبل ریت ٢٧٥٠٠

شبکه negah e shoma

ايميل:  nctv.tamas@gmail.com

تلفن تماس:٠٠١٣١٠٨٥٦٩٨٩٧