٤تراکت کوتاه به مناسبت سالگرد حزب و برای پخش در ایران

مردم!

اگر میخواهید از فقر و محرومیت و حسرت خلاص شوید،

اگر میخواهید بساط جنایت و اعدام برای همیشه برچیده شود،

اگر میخواهید تحقیر و تبعیض و آپارتاید جنسی علیه زنان، این سنت توحش اسلامی و عهد عتیقی از صحنه جامعه برچیده شود، اگر از زندان و سرکوب و خفقان  به جان آمده اید،

به حزب کمونیست کارگری بپیوندید

حزبی که انقلاب برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برپایی جامعه ای آزاد، شاد و مرفه و انسانی فلسفه وجودیش را میسازد

تراکت ٢

حزب کمونیست کارگری حزب کسانی است که میخواهند جامعه و دنیای بهتری بسازند!

حزب کسانی که حاکمیت یک اقلیت مفتخور و بی خاصیت یعنی طبقه سرمایه دار را غیر عادلانه و ضد انسانی میدانند! این حزب حزب کارگران و مردمی است که مصممند به دیکتاتوری و بهره کشی سرمایه داران از تولید کنندگان ثروتهای اجتماعی برای همیشه پایان دهند. حزب انقلاب انسانی برای جامعه ای برابر و انسانی!

به حزب کمونیست کارگری بپیوندید!

***

تراکت ٣

حزب کمونیست کارگری نماینده آرزوها و خواستهای پایمال شده مردم محروم است.

حزب کمونیست کارگری حزب میلیونها کارگری است که کار میکنند و خود از نعماتی که خود ساخته اند محرومند! حزب کمونیست کارگری صدای همه مردمی است که آرزوهای ساده و انسانی شان سرکوب شده است! این حزب صدای میلیونها کارگر و جوان و بیکاری است که بازار سرمایه آنها را وازده است و اسیر بیکاری و فقر و محرومیت شده اند. صدای کودکان محروم شده از شادی و تحصیل، صدای زنانی که فقر و محرومیت آنها را به تن فروشی ناچار میکند، صدای جوانانی که در اوان زندگی از شادی و رفاه و آزادی محروم میشوند. صدای آنهایی که اعدام شده اند و دیگر صدایی ندارند!

به حزب کمونیست کارگری بپیوندید. دست در دست هم جامعه ای بسازیم که در آن اعدام و زندان معنایی نخواهد داشت. هیچ کس از تحصیل و مسکن و دارو و درمان محروم نخواهد بود. آزادی بی قید وشرط است و همه مردم از طریق شوراهایشان قانون گزار و تصمیم گیرنده و اختیار دار جامعه خواهند بود. جامعه سوسیالیستی! که به تاریخ توحش و بهره کشی و جنایت و سرکوب اقلیت مفتخور مهر پایان خواهد کوبید!

***

تراکت٤

اگر رفاه را حق تک تک شهروندان جامعه میدانید

اگر آزادی را بدون محدودیت و قید و شرط میخواهید

اگر توهین به زنان بر نمی تابید و زنان را هم ارز و برابر مردمان میخواهید

اگر تحصیل و در مان رایگان را حق همه کودکان و مردم میدانید

به حزب کمونیست کارگری بپیوندید!